Search This Blog

Friday, July 31, 2009

BERITA YANG BAKAL MENGGEMBIRAKAN AKU

Aritok aku terima berita yg bakal menggembirakan aku klak. Penantian demi penantian, aku harap semuanya berjalan dengan lancar dan mudah2an dimakbulkan dan diperkenankan oleh Allah s.w.t. Amin...Terima kasih kepada si Dia yang memberi galakan dan sokongan. Sesungguhnya budimu sik akan aku lupak hingga ke akhir hayat walau badan hancur dikandung tanah.

Sikpat aku nak madah di sitok apa benda ya...BIARLAH RAHSIA...hanya aku & DIA saja yang mengetahuinya. Selama tok aku redha jak dengan apa yang telah berlaku, aku kental menghadapi segala ujian atau dugaan dariNya samada ringan atau berat, walaupun aku sik merelakannya terjadi...aku harap segala pengorbananku berbaloi.

Maybe sesetengah mereka menganggap aku tok bodo...tapi aku ada sebab untuk mempertahankannya. Biar apapun anggapan mereka aku relakan demi masa depanku. "Kita sik boleh jadi orang lain tetapi kita boleh jadi yang terbaik". Insya Allah...

No comments:

Post a Comment