Search This Blog

Saturday, August 1, 2009

PIZZA OH PIZZA...

Aritok entah kenak aku terlalu mengidam nak makan Pizza Hut, so aku suruhlah laki aku beli Hawaiian Chicken & Tuna, offer price 2 igek regular campur tax apa indah jadi RM31 jak. Sebenarnya aku bukan suka gilak makan Pizza Hut kecuali mun aku bnar2 rasa mengidam, jgn salah sangka mengidam tok bkn bermakna aku buntin lagik...ok.

Weekend biasalah keja aku sik pandei nak abis dari mencelang bigik mata sampeilah tutup mata malam klak. Macam biasa bangun seawal 7 @ 8 pagi lepas cuci muka & berus gigi teruslah ngagak dapur sediakan breakfast untuk family. Biasanya aku polah nasi goreng, mun malas biasanya laki aku akan beli nasi lemak/laksa/kuih-muih untuk kamek org menjamu selera. Then kemas rumah, mandi lok baruk masak. Lepas masak berik anak makan.

Then biasanya Danielle ada latihan Teakwando setiap Sabtu jam 1:30pm. Kamek anak-branak ngantar Danielle ke sekolahnya. Teakwando akan berakhir jam 3:30pm. Sementara nanti Danielle aku, lakiku & 2 org anak perempuanku (Dania & Varisha) akan round2 ke Satok, ngembak sidaknya bermain game @ main belon dan macam2 permainan lagi. Lepas ya baruk ambik Danielle, then kamek anak-branak akan pegi jalan2 cari makan. Mun ada duit sambil2 shopping juak lah.

Lepas jalan2 ya kadang2 singgah lah ke kampung rumah udak ataupun singgah kat rumah mak di PJ. Mun lelah gilak kamek org terus pulang ke rumah. Macam yalah rutin kamek anak-branak pada hari Sabtu.

No comments:

Post a Comment