Search This Blog

Monday, September 14, 2009

HAIR REBONDING











a
Macam toklah rambutku sebelum dan selepas rebonding. Imej bawah sebelum & imej atas selepas rebonding. Rasa sik puas hati jak coz at first molah di SunSun (belakang electra house), tokay nyiur charge RM70 jak, rami gilak orang time ya, dan aku rasa sik diengkah ubat treatment thats why rambutku rasa keras semacam jak bila dah dicuci di rumah. Amoi nak molah ya pun macam bergaut jak, macam kenak kepong asuk! selalunya rambut aku dibuat oleh Amoi kurus kering yang bermuka ranggat, tapi nya molah bagus, rutit jak! Amoi tok tek cincai jak.

Rasa sik puas ati, hari Minggu aku pegi ke Hair Parks De Salon, Matang. Cina ya nang profesional...aku mintak tolong nya repair rambut aku, treatment + iron + gunting + highlight + shampoo set = RM166. Rasa berbaloi lah dan puas ati. Actually treatment nya charge RM38, iron RM10, highlight RM5 x 6 = RM30, shampoo set RM68 (promotion price) & ada sigek gik untuk spray hujung rambut RM30, oleh kerana aku dah banyak melabur duit dengannya, so nya berik aku free for gunting rambut & iron. Aku highlight rambutku dengan colour biru (maok nampak kelainan sikit, boring jak berambut hitam pekat), tapi highlight ya ialah "plant highlight" maksudnya rambut palsu di tanam dekat rambut original kita. Best juaklah...

2 comments:

  1. rambut sudah cantik nanti rosak....selamat raya...

    ReplyDelete
  2. ok...takpe...dah beli product untuk jaga rambut. selamat raya juak buat you...

    ReplyDelete