Search This Blog

Thursday, September 10, 2009

RAYA & E-BARIO KNOWLEDGE FAIR

Yah...aku tok menghitong hari, 9 days gik nak raya, sigek apa pun lom prepare. Terpaksa lah kuih & biskut main tunjuk jak tok, kes malas nak molah, tambah2 gik sikda masa, pulang keja dah lelah kepala otakku, layan anak, layan laki gik, dirik empun sik terlayan...

Esok2 rasa2nya nak g streghtened rambut, yapun mun cuti half day approved. Kita nak raya mesti ngesep ckit nak, sik usak ansay kata orang! hopefully sikda keja urgent yg menantiku...

Bah sik lamak gik travelling ke Bario, Miri for "Second e-Bario Knowledge Fair" that supposed to be held on 4-6 Nov 2009. Terpaksa lah prepare awal apa nak diembak pegi coz terpaksa pegi awal 1-8 Nov 2009. Gago sidak crew2 tok nak molah preparation, bukan senang...rami participants bah. Dahlah since yesterday kena timpak email2 dari sidak2 yang involved ya. Penin juak palak mikir, takut ada yg ter-miss, nakkah parah aku! Mesti banyak kain baju nak diembak aku sinun. Aku tok mun berangkat jauh mesti bingung pasal kain baju, takut sik cukup embak. Sikkan nak makay 2 kali ndak? Bak kata Gary, "kalau kita di Bario tak payah risau, sana sejok, pakai baju 2 hari pun takkan berbau". Hah...sikkan aku nak makay baju 2 ari!!! sik pernah tercatat dalam sejarah hidup aku bah! Bukan nya lawa tapi nang benar, sik ku panday camya ko...

Anyway hopefully lah sik ngaco Raya mood aku...nak enjoy puas2.

2 comments:

  1. penin pening....

    *ngira duit key ngupah org bario nuci baju*

    hahahahha

    ReplyDelete
  2. aok yalah darling...ujung2 luruh rambut ngira duit jak2.

    ReplyDelete